Retouren

Retouren Wheelclinic

 Twijfelt u of de velgen die u wilt bestellen goed onder uw auto staan? Dit kan u ervan weerhouden velgen te bestellen. Wij begrijpen dat u graag wilt weten hoe de velgen van uw keus onder uw auto staan, daarom helpen we u graag een indruk te krijgen van het uiteindelijke resultaat.

 Stuur ons een e-mail: info@wheelclinic.nl en wij zullen proberen de beste voorbeeldfoto’s door te sturen, zodat u een goede indruk krijgt.

Velgen retourneren

 Bent u toch ontevreden over de door u bestelde velgen? Dan biedt Wheelclinic u 14 dagen de tijd om deze retour te sturen. Uiteraard onder deze voorwaarden:

  • Er zijn geen banden op de velgen gemonteerd;
  • De velgen zijn niet gemonteerd geweest op uw auto;
  • De set is onbeschadigd en in de originele verpakking.

Zodra wij uw retourzending ontvangen zullen we deze inspecteren. Is alles in orde, dan wordt het aankoopbedrag teruggestort op uw bankrekening. De kosten voor het retoursturen van de velgen is op kosten van de klant. Uiteraard hopen we dat we u een geschikt alternatief kunnen bieden.

Retourneren maatwerk velgen

 Zijn de velgen speciaal voor u op maat gemaakt? Dan kunnen deze niet geretourneerd worden. Deze set is specifiek voor uw auto samengesteld. Onder maatwerk bestellingen vallen ook velgen met gemonteerde banden.

Retourkosten

Een overzicht van de retourkosten vindt u in artikel 16.1 van onze algemene voorwaarden.

https://www.wheelclinic.nl/algemene-voorwaarden

Transportschade

 Uw bestelling wordt met de grootste zorg verpakt en verstuurd. Toch kan het een enkele keer gebeuren dat uw bestelling beschadigd raakt tijdens transport.

Ziet u transportschade? Meld dit direct bij de bezorger en bij ons.

 Ziet u bij het aannemen van uw pakket dat de doos/verpakking beschadigingen heeft? Laat de koerier een aantekening “beschadigd” maken voor u tekent voor ontvangst.

Blijkt bij het uitpakken van uw bestelling ook de inhoud beschadigd te zijn, meld dit dan direct bij ons. Neem duidelijke foto’s van de zichtbare beschadigingen, zodat wij de situatie kunnen beoordelen. Dit helpt ons een claim te starten bij de bezorgdienst. 

 Uiteraard regelen wij zo snel mogelijk dat u uw bestelling onbeschadigd binnenkrijgt, geheel kosteloos. Schade die ontstaat bij verkeerde montage wordt niet vergoed.

 Heeft u nog vragen over retourneren? Lees onze Algemene Voorwaarden.  algemene voorwaarden